لیبروی تیم ملی والیبال ایران گفت: والیبالیست‌های ایران کار بزرگی انجام دادند که همراهی خانواده‌های آنها کوچکترین کار در مقابل این اقدام است.

به گزارش مشرق، فرهاد ظریف پس از پیروزی سه بر صفر ایران مقابل قطر اظهار داشت: ما بازی‌های خوبی انجام می‌دهیم و بازیکنان هم کم کم در فشار قرار می‌گیرند. خوشبختانه تیم‌ها از قبل خود را باخته می‌دانند و مقابل ما با این پیش‌فرض به میدان می‌آیند که شکست می‌خورند این امتیاز مثبتی است. ما هم تمام توان خود را نمی‌گذاریم و امیدوارم در مراحل بعدی موفق باشیم.

وی در مورد حضور خانواده‌هایشان در کره جنوبی تصریح کرد: این یک اقدام حرفه‌ای است که در همه دنیا انجام می‌شود اما متاسفانه تاکنون در ایران انجام نمی‌شد. والیبالیست‌ها کار بزرگی کردند که همراهی خانواده‌هایشان کوچکترین اقدام در مقابل کار آنهاست. امیدوارم این امر نهایی شود تا ما دیگر دغدغه‌ای نداشته باشیم و حضور خانواده‌ها باعث آمادگی بیشتر روحی بازیکنان می‌شود.

لیبروی تیم ملی در مورد اینکه کار والیبالیست‌ها از فردا در دیدار با کره جنوبی آغاز خواهد شد، گفت:‌ کار ما از روز اول آغاز شد. درست است که با تیم‌های ضعیفی روبرو شدیم اما باید آنها را شکست می‌دادیم و تمرینات خود را به خوبی آغاز می‌کردیم. سر وقت در تمرینات حاضر می‌شدیم و در تغذیه خود هم دقت می‌کردیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
    0 0
    ای جونم موفق باشید همتون
  • kati ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    دست ظریف طلا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس